Kalite Yönetimi


Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

Yasal esaslar ve standartlar doğrultusunda;

  • Sağlıkta Kalite Standartlarına ve Verimlilik anlayışına uygun sağlık hizmeti sunmak,
  • Kurumumuzda ‘’Kalite Kültürü’’nün yerleşmesini ve devamını sağlamak,
  • Hedeflere ulaşmak için hizmetlerin sürekliliğini ölçmek ve iyileştirme mekanizmaları kullanmak,
  • Hasta Güvenliği ve Çalışan Güvenliği odaklı sağlık hizmeti vermek,
  • Hasta ve çalışan memnuniyetini üst düzeyde tutmak,
  • Hasta ve çalışan haklarına saygılı bir kurum anlayışı içinde olmak,
  • Kurumumuza başvuran tüm hastalarımızın eşit, zamanında, adil, etkin ve verimli sağlık  hizmeti almalarını sağlamak,
  • Çalışanlarımızın bilgi ve becerisini artırmaya yönelik sürekli hizmet içi eğitimler  vermek,
  • Personelin çözümün bir parçası olduğu anlayışını tüm çalışanlara benimsetmek,
  • Kurumumuzda uyguladığımız Risk Analiziyle, sadece gerçekleşen problemleri değil,  potansiyel problemleri gerçekleşmeden çözen bir anlayışa sahip olmak.
  • Bilimsel araştırmaları ve teknolojik gelişmeleri takip ederek sürekli daha iyi bir hizmet  anlayışını hedeflemek,
  • Vizyonumuzdan ve ahlaki değerlerden ödün vermeden sürekli daha kaliteli bir hizmet  sunumu için çalışmak,
  • En büyük gücümüzün çalışanlarımız olduğunu bilmek, fark yaratan ekipler ile çalışarak  çalışanlarımızın eğitim ve kişisel gelişimine sürekli yatırım yapmaktır,
  • Hastanemizin amaçlarına ve amaçları doğrultusunda oluşturulan stratejik hedeflere uygunluğu için çalışmak,
  • Kalite hedeflerimizin oluşturulması ve düzenli olarak gözden geçirilmesi için çalışmak,
  • Kalite yönetim sisteminin şartlarının yerine getirilmesini ve sürekliliğin sağlanması için  çalışmak,
  • Kalite yönetim sisteminin etkinliğinin sürekli iyileştirilmesini sağlamak.

09 Haziran 2022