Kalite Politikamız
Yasal esaslar ve standartlar doğrultusunda;
- Sağlıkta Kalite Standartlarına ve Verimlilik anlayışına uygun sağlık hizmeti sunmak,
 - Kurumumuzda ‘’Kalite Kültürü’’nün yerleşmesini ve devamını sağlamak,
 - Hedeflere ulaşmak için hizmetlerin sürekliliğini ölçmek ve iyileştirme mekanizmaları kullanmak,
 - Hasta Güvenliği ve Çalışan Güvenliği odaklı sağlık hizmeti vermek,
 - Hasta ve çalışan memnuniyetini üst düzeyde tutmak,
 - Hasta ve çalışan haklarına saygılı bir kurum anlayışı içinde olmak,
 - Kurumumuza başvuran tüm hastalarımızın eşit, zamanında, adil, etkin ve verimli sağlık  hizmeti almalarını sağlamak,
 - Çalışanlarımızın bilgi ve becerisini artırmaya yönelik sürekli hizmet içi eğitimler  vermek,
 - Personelin çözümün bir parçası olduğu anlayışını tüm çalışanlara benimsetmek,
 - Kurumumuzda uyguladığımız Risk Analiziyle, sadece gerçekleşen problemleri değil,  potansiyel problemleri gerçekleşmeden çözen bir anlayışa sahip olmak.
 - Bilimsel araştırmaları ve teknolojik gelişmeleri takip ederek sürekli daha iyi bir hizmet  anlayışını hedeflemek,
 - Vizyonumuzdan ve ahlaki değerlerden ödün vermeden sürekli daha kaliteli bir hizmet  sunumu için çalışmak,
 - En büyük gücümüzün çalışanlarımız olduğunu bilmek, fark yaratan ekipler ile çalışarak  çalışanlarımızın eğitim ve kişisel gelişimine sürekli yatırım yapmaktır,
 - Hastanemizin amaçlarına ve amaçları doğrultusunda oluşturulan stratejik hedeflere uygunluğu için çalışmak,
 - Kalite hedeflerimizin oluşturulması ve düzenli olarak gözden geçirilmesi için çalışmak,
 - Kalite yönetim sisteminin şartlarının yerine getirilmesini ve sürekliliğin sağlanması için  çalışmak,
 - Kalite yönetim sisteminin etkinliğinin sürekli iyileştirilmesini sağlamak.
 
	 
										 
										  
										 
										  
										 
										 
											 
												 
												 09  Haziran  2022