Kalite Politikamız
Yasal esaslar ve standartlar doğrultusunda;
- Sağlıkta Kalite Standartlarına ve Verimlilik anlayışına uygun sağlık hizmeti sunmak,
- Kurumumuzda ‘’Kalite Kültürü’’nün yerleşmesini ve devamını sağlamak,
- Hedeflere ulaşmak için hizmetlerin sürekliliğini ölçmek ve iyileştirme mekanizmaları kullanmak,
- Hasta Güvenliği ve Çalışan Güvenliği odaklı sağlık hizmeti vermek,
- Hasta ve çalışan memnuniyetini üst düzeyde tutmak,
- Hasta ve çalışan haklarına saygılı bir kurum anlayışı içinde olmak,
- Kurumumuza başvuran tüm hastalarımızın eşit, zamanında, adil, etkin ve verimli sağlık hizmeti almalarını sağlamak,
- Çalışanlarımızın bilgi ve becerisini artırmaya yönelik sürekli hizmet içi eğitimler vermek,
- Personelin çözümün bir parçası olduğu anlayışını tüm çalışanlara benimsetmek,
- Kurumumuzda uyguladığımız Risk Analiziyle, sadece gerçekleşen problemleri değil, potansiyel problemleri gerçekleşmeden çözen bir anlayışa sahip olmak.
- Bilimsel araştırmaları ve teknolojik gelişmeleri takip ederek sürekli daha iyi bir hizmet anlayışını hedeflemek,
- Vizyonumuzdan ve ahlaki değerlerden ödün vermeden sürekli daha kaliteli bir hizmet sunumu için çalışmak,
- En büyük gücümüzün çalışanlarımız olduğunu bilmek, fark yaratan ekipler ile çalışarak çalışanlarımızın eğitim ve kişisel gelişimine sürekli yatırım yapmaktır,
- Hastanemizin amaçlarına ve amaçları doğrultusunda oluşturulan stratejik hedeflere uygunluğu için çalışmak,
- Kalite hedeflerimizin oluşturulması ve düzenli olarak gözden geçirilmesi için çalışmak,
- Kalite yönetim sisteminin şartlarının yerine getirilmesini ve sürekliliğin sağlanması için çalışmak,
- Kalite yönetim sisteminin etkinliğinin sürekli iyileştirilmesini sağlamak.